دانشجوی کنکوری

ساخت وبلاگ

حسین توکلی در گفتگو با خبرگزاری آنا، درباره تمدید مهلت ثبت‌نام آزمون سراسری اظهار کرد: به منظور همراهی با متقاضیان ثبت‌نام در کنکور باردیگر مهلت دیگر از روز دوشنبه ۱۲ اسفندماه تا روز پنج‌شنبه ۱۵ اسفندماه در نظر گرفته شده است.

 

دانشجوی کنکوریزمان ثبت نام کنکور,کارت کنکور,...ادامه مطلب
ما را در سایت دانشجوی کنکوری دنبال می کنید

نویسنده : کنکوریها بازدید : 750 تاريخ : جمعه 16 اسفند 1398 ساعت: 0:19

خوشبختانه جوان این سوال منفی است. تمام دانش آموزان در نقاط مختلف کشور می توانند برای اردوی نوروزی 99 اقدام نمایند. تمام دانش آموزان غیر تهرانی می توانند با ثبت نام در اردوی نوروز و طی کردن مراحل مورد نیاز برای حضور در پانسیون مطالعاتی عید اقدام کنند.

 

دانشجوی کنکورینوروز,...ادامه مطلب
ما را در سایت دانشجوی کنکوری دنبال می کنید

نویسنده : کنکوریها بازدید : 674 تاريخ : يکشنبه 20 بهمن 1398 ساعت: 23:01

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، کنکور یکی از مهم‌ترین آزمون‌های زندگی هر فرد و جزو خاطرات فراموش نشدنی عمر تحصیلی او به حساب می‌آید.

در واقع کنکور را می‌توان ثمره ۱۲ سال تحصیل در کلاس درس دانست که بخشی از زندگی و آینده فرد را رقم می‌زند و در این بین نکته مهم و قابل توجه، چگونگی استفاده از این فرصت و تبدیل آن به نقطه عطفی برای رسیدن به موفقیت است.

روش درست مطالعه برای کنکور، برنامه‌ریزی مناسب، خواب کافی، تغذیه مناسب و مغذی، همراهی خانواده، ورزش، داشتن هدف، دوری از استرس و اضطراب، توکل و ایمان به خدا، همت بالا، استفاده از کتاب درسی و منابع کمک آموزشی مناسب و معتبر و مشاوره با اساتید و مشاوران مجرب از نکاتی است که داوطلبان باید در طول دوران مطالعه برای کنکور مدنظر قرار داد و آن را رعایت کرد.

محمدرضا کیوان‌فرد مشاور تحصیلی، اظهار کرد: کنکوری‌ها باید با امید کار خود را ادامه دهند و به هیچ عنوان نباید خسته شوند؛ در این یک ماه باقی مانده مطلب جدیدی نخوانند و هفته‌های آخر باید به صورت تست جمع‌بندی دروس را مطالعه کنند، باید از هر کتابی تست بزنند.

وی بیان کرد: در هفته آخر باقی مانده به کنکور هر روز یک سال از کنکور‌های سال قبل را تست بزنید، به طور مثال در یک روز کنکور سال ۹۵، در روز دیگر کنکور سال ۹۶ و به این ترتیب ادامه دهند و نیازی به بررسی نیست.


برای تست زدن دروس عمومی چه مقدار زمان نیاز است؟
این مشاور تحصیلی با اشاره به اینکه کنکوری‌ها نباید زمان زیادی برای تست زندن بگذارند، ادامه داد: کنکوری‌ها نباید بیش از حد روی دروس تمرکز کنند و زمان بندی بسیار اهمیت دارد؛ برای دروس عمومی ۴۰ ثانیه وقت گذاشتن کافیست و داوطلبان می‌توانند برای دروس اختصاصی یک دقیقه و نیم وقت بگذارند و در پایان می‌توانند جواب را مروری کوتاه کنند، اما تایم بسیاری نباید برای آن بگذارند.

هم چنین پیشنهاد میشه حتما از بهترین منابع جمع بندی کنکور برای تاثیر گذاری بهتر استفاده کنید.

دانشجوی کنکوریکنکور , جمع بندی کنکور,...
ما را در سایت دانشجوی کنکوری دنبال می کنید

نویسنده : کنکوریها بازدید : 725 تاريخ : يکشنبه 29 دی 1398 ساعت: 22:49

مرکز سنجش و پایش کیفیت برنامه امتحانات نهایی کلیه رشته‌های تحصیلی دوره‌های متوسطه (نظری، فنی و حرفه‌ای)، پیش‌دانشگاهی و پایه دوازدهم دوره دوم متوسطه در دی‌ماه سال تحصیلی ۹۹ – ۱۳۹۸به شرح زیر اعلام کرد:

1 -پایه دوازدهم دوره دوم متوسطه (روزانه، بزرگ‌سالان، آموزش از راه دور و داوطلبان آزاد) ؛

۲-  سال سوم متوسطه رشته‌های نظری شیوه نیمسالی- واحدی (بزرگ‌سالان، آموزش از راه دور و داوطلبان آزاد) ؛

٣-  سال سوم متوسطه رشته‌های فنی و حرفه‌ای ؛

۴-  دوره پیش‌دانشگاهی (بزرگ‌سالان، آموزش از راه دور و داوطلبان آزاد) ؛

شما کاربران گرامی هر روز پس از برگزاری هر امتحان می توانید لینک آن را از بخش دانلود سوالات نهایی دی 98 دوازدهم -پی سی کنکور دریافت کنید

 

خبرگزاری برنا

دانشجوی کنکوریامتحان نهایی,دوازدهم,دی,متوسطه دوم,...
ما را در سایت دانشجوی کنکوری دنبال می کنید

نویسنده : کنکوریها بازدید : 724 تاريخ : جمعه 22 آذر 1398 ساعت: 18:48

به نقل از مهر و سایت پی سی کنکور ؛ با انتشار لیست نفرات برتر کنکور سراسری سال ۹۷، چیزی که بیشتر از همه برای گلستانی ها احساس شد جای خالی نخبگان این استان است. اما بررسی دقیقتر رتبه های بعدی نشان می دهد چهره های بسیاری در کنکور امسال، از گلستان موفق شدند در این رقابت تنگاتنگ خود را به بالای جدول نتایج نزدیک کنند.
 
بسیاری از این چهره ها ساکن مناطق محروم گلستان بودند و مصاحبه با رتبه های برتر کنکور 98 - پی سی کنکور حتی از امکانات آموزشی هم بهره زیادی نبرده اند. «ریحانه سعیدی» ساکن روستای «تمر قره قوزی» از توابع شهرستان کلاله یکی از این چهره هاست. او در کنکور ۹۷، توانست رتبه ۱۴ علوم انسانی را در منطقه سه به دست آورد.
 
این دختر ترکمن، دانش‌آموز دبیرستان عشایری «قدسیه» کلاله است و نشان داد که اگر دانش‌آموزی هدف و برنامه داشته باشد حتی اگر در دور افتاده‌ترین مکان‌ها و حداقلِ امکانات زندگی کند «موفقیت» دور از دسترس نیست.
 
وی که اکنون یک الگوی موفق برای دانش آموزانی با شرایط خودش است، در خانواده پرجمعیت زندگی می‌کند و ۶ خواهر دارد؛ پدر وی کارگر و مادرش خانه‌دار بوده و یکی از خواهران در رشته «مهندسی کامپیوتر» دانشگاه بجنورد مشغول به تحصیل است.
ریحانه علی‌رغم سختی‌های زندگی توانست رتبه ۱۴ در رشته علوم انسانی را کسب کند به همین منظور خبرگزاری مهر گفتگویی را با وی ترتیب داده است که در ذیل خواهد آمد:
 
*خانواده چه اندازه در موفقیت شما نقش داشتند؟
خانواده‌ام در دوران تحصیل به من کمک زیادی کردند حتماً لازم نیست که آن‌ها کمک تحصیلی و درسی به دانش‌آموز کنند همین که فرد احساس کند خانواده‌اش با او همراه هستند و حمایتش می‌کنند برای یک دانش‌آموز کافی است.
 
رتبه تک رقمی کنکور انسانی سال ۹۷ ادامه داد: تصمیم خودم را گرفته ام که در رشته حقوق دانشگاه شهید بهشتی تهران درس بخوانم.
وی با اشاره به اینکه در هیچ کلاس آموزشی شرکت نکرده ام، گفت: فقط در کلاس هایی که مدرسه برایمان برگزار می کرد شرکت کرده ام و هیچگاه مشاور تحصیلی نداشته ام.
زاهدی کیا در ادامه افزود: با برنامه ریزی روی بودجه بندی که در آزمون های مراکز آموزشی ارائه می شد درس خواندم و با شرکت در آزمون خودم را محک میزدم.
 
رتبه دوم کنکور رشته انسانی با بیان این که سطح کنکور امسال نسبت به سال های پیش بالاتر بود، گفت: سوالات درس اقتصاد و دروس عمومی بسیار سخت و سوالات جدیدتر بود.
به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان،کارنامه رتبه های برتر کنکور 98 - پی سی کنکور رشید قربانی با اعلام این خبر گفت: براساس اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری توسط سازمان سنجش و آموزش کشور، نیما جواهری دانش آموز دبیرستان نمونه دولتی شهید صیاد شیرازی شهرستان کامیاران با کسب رتبه هشتم کنکور سراسری در رشته علوم انسانی برای استان کردستان افتخار آفرین شد.
 
وی با بیان اینکه در سال جاری ۲۶ هزار و ۳۱۶ دانش آموز استان کردستان در کنکور سراسری دانشگاه شرکت کرده اند، عنوان کرد: نیما جواهری دانش آموز کامیارانی با درخشش توانست با کسب رتبه هشتم رشته علوم انسانی در جمع ۱۰ نفر برتر گروه آزمایشی علوم انسانی قرار گیرد.
 
مدیرکل آموزش و پرورش کردستان ضمن تبریک این موفقیت ارزشمند به نیما جواهری، خانواده وی، جامعه فرهنگیان و دانش آموزان استان، مدیریت آموزش و پرورش کامیاران، عوامل اجرایی و معلمان تلاشگر دبیرستان نمونه دولتی شهید صیاد شیرازی، بیان کرد: گزارش کامل موفقیت های دانش آموزان استان در کنکور سراسری و کارنامه رتبه های برتر کنکور تجربی 98 - پی سی کنکور متعاقباً بعد از اعلام سازمان سنجشاطلاع رسانی خواهد شد.
 
 
منبع :
 
دانشجوی کنکوریکنکور , رتبه برتر,...
ما را در سایت دانشجوی کنکوری دنبال می کنید

نویسنده : کنکوریها بازدید : 763 تاريخ : شنبه 12 مرداد 1398 ساعت: 2:54

دکتر حسين توکلي در گفتگو با مهر افزود: دفترچه راهنماي انتخاب رشته‌هاي تحصيلي آزمون سراسري سال 1396 از روز 11 مرداد منتشر شده است.

وي افزود: همچنين پيک سنجش دوشنبه 16 مرداد با عنوان  ويژه‌نامه «راهنماي انتخاب رشته آزمون سراسري سال 96» حاوي مطالبي چون: شيوه‌هاي پذيرش دانشجو، مراحل انتخاب رشته اينترنتي، نرم افزار انتخاب رشته مجازي کنکور 98 - پي سي کنکور ، وضعيت پذيرش در گروه‌ها، آشنايي با محتواي کارنامه، روش نمره کل سازي، بومي‌پذيري در آزمون سراسري سال 1396، توصيه هاي حفاظتي و امنيتي به داوطلبان مجاز به انتخاب رشته منتشر شد.

توکلي خاطرنشان کرد: هفته‌نامه پيک‌سنجش از طريق روزنامه فروشي‌هاي سراسر کشور نيز توزيع شده است.

 

وي افزود: داوطلباني که نمي توانند از طريق سايت سازمان سنجش دفترچه هاي انتخاب رشته را دريافت کنند مي‌توانند با مراجعه به باجه هاي روزنامه فروشي شهرستان محل اقامت خود و با پرداخت مبلغ 10 هزار ريال بابت هر دفترچه  به عنوان کارمزد توزيع دفترچه راهنماي انتخاب رشته، آن را دريافت کنند. دفترچه مذکور رايگان بوده و بجز هزينه‌اي که براي کارمزد توزيع، تعيين شده هزينه‌اي ديگري نبايد پرداخت شود. 

 

سامانه راهنماي انتخاب رشته مجازي در «گروه رياضي و فني»، «گروه علوم انساني»، «گروه هنر» و «گروه زبان هاي خارجي» فعال شده است.

راهنماي انتخاب رشته مجازي «گروه علوم تجربي» از ساعت 14 روز يکشنبه 14 مرداد 97 منتشر مي شود.

داوطلبان مي توانند با خريد سريال اعتباري از سيستم راهنماي انتخاب رشته مجازي سراسري 97 استفاده کنند.

براي خريد کارت اعتباري به مبلغ 6 هزار تومان انتخاب رشته مجازي «شماره پرونده» و «شماره داوطلبي» داوطلب که بر روي کارنامه درج شده مورد نياز است.

 

مشاور عالي سازمان سنجش يادآور شد: نرم افزار انتخاب رشته مجازي کنکور 98 - پي سي کنکور براي گروه هاي علوم رياضي و فني، علوم انساني و هنر و زبان هاي خارجي از شب گذشته سه شنبه 17 مرداد بر روي سايت سازمان سنجش منتشر شده است و نرم افزار انتخاب رشته مجازي براي گروه علوم تجربي از ساعت 22 چهارشنبه 18 مرداد بر روي سايت سازمان سنجش منتشر مي شود. 

 

وي اظهار داشت: نرم افزار انتخاب رشته مجازي اين امکان را به داوطلبان مي دهد که فرد خود را با داوطلب مشابه در سال 95 مقايسه کند و با توجه به اعمال کليه تغييرات، شرايط و ضوابط آزمون سراسري سال 96 در فايل اطلاعات سال 95، داوطلبان مي توانند به طور حدودي از ميزان قبولي خود مطلع شوند.

 

انتخاب رشته اصلي براي انتخاب 150 کدرشته براي داوطلبان مجاز کنکور 97 از روز دوشنبه 15 مرداد آغاز مي شود و تا شنبه 20 مرداد ادامه دارد.

از تعداد يک ميليون و 12 هزار و 327 داوطلب ثبت نام کننده در کنکور 97 تعداد 910 هزار و 713 نفر در جلسه آزمون حاضر بودند.

از تعداد 910 هزار و 713 نفر که در جلسه آزمون حاضر بودند تعداد 910 هزار و 563 نفر مجاز به انتخاب رشته شدند.

ظرفيت پذيرش دانشجو در گروه هاي آزمايشي پنجگانه آزمون سراسري سال 97 (به جز ظرفيت پذيرش دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامي) در مجموع 762 هزار و 834 نفر است که از اين ظرفيت تعداد 180 هزار و 959 نفر بر اساس نمره آزمون و سوابق تحصيلي و تعداد 581 هزار و 875 نفر منحصرا بر اساس سوابق تحصيلي پذيرش مي شوند.

 

توکلي يادآور شد: همچنين داوطلبان مجاز کنکور 97 نيز از پنجشنبه 19 مرداد مي توانند با مراجعه به سايت سازمان سنجش، انتخاب رشته کنند.

به گزارش مهر، کارت اعتباري راهنماي نرم افزار انتخاب رشته مجازي سازمان سنجش - پي سي کنکور سال 1396 براي گروه هاي آزمايشي پنجگانه مبلغ 200 هزار ريال (20 هزار تومان) است و داوطلبان مي توانند با ورود به سايت سازمان سنجش آن را خريداري کنند،اطلاعات تکمیلی از سایت پی سی کنکور بخوانید.

 

منبع :

https://p30konkor.com/%d9%86%d8%b1%d9%85-%d8%a7%d9%81%d8%b2%d8%a7%d8%b1-%d8%a7%d9%86%d8%aa%d8%ae%d8%a7%d8%a8-%d8%b1%d8%b4%d8%aa%d9%87-%d9%85%d8%ac%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d8%b3%d8%a7%d8%b2%d9%85%d8%a7%d9%86-%d8%b3%d9%86%d8%ac/

 

دانشجوی کنکوریانتخاب رشته , کنکور,...
ما را در سایت دانشجوی کنکوری دنبال می کنید

نویسنده : کنکوریها بازدید : 640 تاريخ : چهارشنبه 9 مرداد 1398 ساعت: 20:31

به گزارش خبرنگار مهر، موضوع تاثیر سوابق تحصیلی و میزان تاثیر قطعی و مثبت بودن آن در ماه های اخیر به یکی از دغدغه های مهم داوطلبان کنکور سراسری بدل شده بود.

به دلیل سابقه نامناسب آموزش و پرورش در برگزاری امتحانات نهایی و لو رفتن سئوالات امتحانی و همچنین نامتوازن بودن سیستم آموزشی دوره متوسطه در کشور، نگرانی والدین و کنکوری ها نسبت به تاثیر قطعی معدل ناشی از این امتحانات موجب شده بود که دانش آموزان و داوطلبان نسبت به تاثیر قطعی و یا مثبت بودن سوابق تحصیلی حساسیت ویژه پیدا کنند.

بر اساس ماده ۵ قانون «سنجش و پذیرش دانشجو در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور» مصوب سال ۱۳۹۲ پذیرش دانشجو در دانشگاه ها به روش ظرفیت رشته ـ محل و تقاضای داوطلبان بر اساس «سابقه تحصیلی» یا «سابقه تحصیلی و آزمون (عمومی یا عمومی ـ اختصاصی)» صورت می گیرد.

تبصره ۱ این ماده قانون می گوید: وزارت آموزش و پرورش مسئولیت ارائه سابقه تحصیلی برای دانش آموزان و متقاضـیان ورود به دانشگاه را بر عهده دارد. وزارت آموزش و پرورش موظف است در اجرای این تبصره تغییرات لازم را در تشکیلات اداری خود به تصویب مراجع ذی ربط برساند.

در تبصره ۲ سـازمان سـنجش آموزش کشور مـسئولیت سنـجش داوطـلبان را بر عهده دارد. همچنین تبصره ۳ اذعان می کند تعیین روش پذیرش دانشجو در دانشگاه براساس ظرفیت رشته ـ محل ها و تقاضای داوطلبان به صورت سالانه تعیین و از طریق سازمان سنجش آموزش کشور قبل از ثبت نام اعلام می شود.

تبصره ۴ ماده ۵ این قانون یادآور می شود: در پذیرش دانشجو تأثیر سابقه تحصیلی سالانه به صورت تدریجی و صعودی است و پس از پنج سال حداقل ۸۵ % ظرفیت پذیرش دانشجو در کل کشور بر مبنای سابقه تحصیلی خواهد بود.

همچنین تبصره ۵ تاکید دارد: در سال اول اجرای این قانون تأثیر سابقه تحصیلی در پذیرش داوطلبانی که دارای سابقه تحصیلی هستند حداقل ۲۵ % است.

تیرماه؛ تأثیر قطعی ۳۰ درصدی سوابق تحصیلی در کنکور ۹۸ 

دکتر ابراهیم خدایی، رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در تیر ماه ۹۷ به خبرنگار مهر گفت: میزان و نحوه تأثیر سوابق تحصیلی در آزمون سراسری سال ۹۸ دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی ۳۰ درصد قطعی است. بر اساس جلسه روز یکشنبه ۱۷ تیرماه ۹۷ کمیته سنجش و پذیرش دانشجو میزان سوابق تحصیلی دانش‌آموزان در امتحانات نهایی را ۳۰ درصد قطعی تصویب شد.

پس از آن دانش آموزان اعتراضات خود را در فضای مجازی اعلام کردند و نمایندگانی از آنها به مجلس شورای اسلامی مراجعه کردند و دغدغه خود را با نمایندگان در میان گذاشتند.

آخرین اخبار تاثیر سوابق تحصیلی کنکور 99

شهریورماه؛ اعلام جزئیات سوابق تحصیلی در کنکورهای ۹۸ و ۹۹

سیزدهمین جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجو در ۲۶ شهریورماه ۹۷ برگزار و جزئیات سوابق تحصیلی در کنکورهای ۹۸ و ۹۹ اعلام شد.

در این جلسه تصویب شد در آزمون سراسری سال ۱۳۹۸، میزان تاثیر سوابق تحصیلی، حداکثر ۳۰ درصد است و ۲۰ درصد با تاثیر قطعی و ۱۰ درصد با تاثیر مثبت اعمال می‌شود به‌طوری‌که:

الف- آن دسته از دیپلمه‌های ریاضی و فیزیک، علوم تجربی، علوم انسانی و علوم و معارف اسلامی که دیپلم خود را سال ۱۳۹۸ و در نظام آموزشی جدید (۳-۳-۶) اخذ کرده و امتحانات دروس پایه دوازدهم آن‌ها به صورت نهایی، سراسری و کشوری برگزار شده است، مشمول اعمال سوابق تحصیلی بوده و سوابق تحصیلی موجود دیپلم (پایه دوازدهم- سال سوم آموزش متوسطه نظام جدید ۳-۳-۶) به میزان حداکثر ۳۰ درصد به نسبت سوابق تحصیلی موجود داوطلب است که ۲۰ درصد به صورت تأثیر قطعی و ۱۰ درصد به صورت تأثیر مثبت در نمره‌کل نهایی آنان لحاظ  می‌شود.

ب-  آن دسته از دیپلمه‌های ریاضی و فیزیک، علوم تجربی، علوم انسانی و علوم و معارف اسلامی که دیپلم خود را از سال ۱۳۸۴ الی ۱۳۹۷ اخذ کرده اند و امتحانات یک‌ یا چند درس آنها به صورت نهایی، سراسری و کشوری برگزار شده است، مشمول اعمال سوابق تحصیلی هستند.

سوابق تحصیلی موجود دیپلم (پایه یازدهم-سال سوم آموزش متوسطه نظام قدیم) به میزان حداکثر ۲۵ درصد به نسبت سوابق تحصیلی موجود داوطلب و داوطلبان دارای مدرک پیش‌دانشگاهی ریاضی و فیزیک، علوم تجربی، علوم انسانی، علوم و معارف اسلامی و هنر که مدرک دوره پیش‌دانشگاهی خود را از سال تحصیلی ۹۱-۱۳۹۰ اخذ کرده اند و امتحانات یک یا چند درس آنها به صورت نهایی، سراسری و کشوری برگزار شده است، مشمول اعمال سوابق تحصیلی هستند.

سوابق تحصیلی موجود دوره پیش‌دانشگاهی (پایه دوازدهم-سال آخر آموزش متوسطه نظام قدیم) به میزان حداکثر ۵ درصد به نسبت سوابق تحصیلی موجود داوطلب است.

در مجموع میزان تاثیر سوابق تحصیلی حداکثر ۳۰ درصد است که ۲۰ درصد به صورت تأثیر قطعی و ۱۰ درصد به صورت تأثیر مثبت در نمره‌کل نهایی آنان لحاظ  می‌شود.

همچنین در آزمون سراسری سال ۱۳۹۹ میزان تاثیر سوابق تحصیلی، حداکثر ۳۰ درصد با تاثیر قطعی اعمال می‌شود. به‌طوری‌که:

الف- آن دسته از دیپلمه‌های ریاضی و فیزیک، علوم تجربی، علوم انسانی و علوم و معارف اسلامی که دیپلم خود را سال ۱۳۹۸ و بعد از آن در نظام آموزشی جدید (۳-۳-۶) اخذ کرده و امتحانات دروس پایه دوازدهم آن‌ها به صورت نهایی، سراسری و کشوری برگزار شده است، مشمول اعمال سوابق تحصیلی بوده و سوابق تحصیلی موجود دیپلم (پایه دوازدهم- سال سوم آموزش متوسطه نظام جدید ۳-۳-۶) به میزان حداکثر ۳۰ درصد به نسبت سوابق تحصیلی موجود داوطلب و به صورت تأثیر قطعی در نمره‌کل نهایی آنان لحاظ  می‌شود.

ب-  آن دسته از دیپلمه‌های ریاضی و فیزیک، علوم تجربی، علوم انسانی و علوم و معارف اسلامی که دیپلم خود را از سال ۱۳۸۴ الی ۱۳۹۷ اخذ کرده اند و امتحانات یک‌ یا چند درس آنها به صورت نهایی، سراسری و کشوری برگزار شده است، مشمول اعمال سوابق تحصیلی هستند. 

تاثیر معدل کنکور 99

سوابق تحصیلی موجود دیپلم (پایه یازدهم-سال سوم آموزش متوسطه نظام قدیم) به میزان حداکثر ۲۵ درصد به نسبت سوابق تحصیلی موجود داوطلب و با تاثیر قطعی و برای داوطلبان دارای مدرک پیش‌دانشگاهی ریاضی و فیزیک، علوم تجربی، علوم انسانی، علوم و معارف اسلامی و هنر که مدرک دوره پیش‌دانشگاهی خود را از سال تحصیلی ۹۱-۱۳۹۰ اخذ کرده اند و امتحانات یک یا چند درس آنها به صورت نهایی، سراسری و کشوری برگزار شده است، مشمول اعمال سوابق تحصیلی هستند.

سوابق تحصیلی موجود دوره پیش‌دانشگاهی (پایه دوازدهم-سال آخر آموزش متوسطه نظام قدیم) به میزان حداکثر ۵ درصد به نسبت سوابق تحصیلی موجود داوطلب و به صورت تأثیر قطعی  در نمره‌کل نهایی آنان لحاظ  می‌شود.

اما این مصوبات هم از حجم اعتراضات دانش آموزان و داوطلبان نکاست و داوطلبان با هجوم به صفحه های مجازی مسئولان آموزش و پرورش و وزارت علوم با هشتگ های خاصی خواستار تغییر تاثیر قطعی به مثبت شدند.

نمایندگان دانش آموزان یادآور می شدند تا زمانی که امتحانات استاندارد برگزار نشود و نظام آموزش متوسط از توانمندی لازم برای سلامت امتحانات نهایی و همسانی آموزشی برخوردار نباشد، تاثیر قطعی به ضرر دانش آموزان مناطق دور افتاده و محروم و به نفع کسانی است که با دوپینگ کلاس کنکور و هزینه های سرسام آور در رشته های پرمتقاضی قبول می شوند.

منبع :

https://p30konkor.com/%d8%aa%d8%a7%d8%ab%db%8c%d8%b1-%d9%85%d8%b9%d8%af%d9%84-%da%a9%d9%86%da%a9%d9%88%d8%b1/

دانشجوی کنکوریکنکور 99 ,تاثیر سوابق تحصیلی کنکور 99,...
ما را در سایت دانشجوی کنکوری دنبال می کنید

نویسنده : کنکوریها بازدید : 688 تاريخ : سه شنبه 21 خرداد 1398 ساعت: 22:16

با توجه به این آمار شما به اهمیت دروس پایه پی خواهید برد. نباید این نكته را فراموش كنید كه چون اكثر شما عزیزان امسال در دوره دوازدهم به سر می بردید، تسلط شما بر این دروس بیش از دروس پایه هست. تجربه نشان می دهد اكثر داوطلبین در جلسه كنكور در پاسخ گویی به سؤالات دروس پایه با مشكل مواجه می شوند. 

 

به نقل از تبیان و پی سی کنکور ؛ شما امسال به اندازه كافی حق مطلب را برای مطالعه دروس پیش ادا کرده اید. بنابر این سعی کنید در حین امتحانات نیمسال دوم به مطالعه دروس عمومیی پایه نیز بپردازید و بعد امتحانات نیز چند روز فرصت برای جمع بندی دروس اختصاصی پایه در نظر بگیرید.

 

برخی از فصول كتب هستند كه همیشه مهم می باشند و از این فصول سؤالات بیشتری نسبت به سایر بخش های كتب سؤال مطرح می شود، بیشتر به این قسمت ها توجه كنید و بودجه بندی کنکور 99 گفته می شود. در مقابل بخش هایی وجود دارد كه از آنها تاكنون سؤالی مطرح نشده است، توجه كنید كه دلیلی ندارد كه امسال نیز این چنین باشد، بنابراین اگر فرصت كافی دارید این بخش ها را نخوانده باقی نگذارید.

 

و آخرین نكته اینكه در ارزش تست ها در یك درس با هم برابر می باشد، به این معنی كه برای مثال سخت ترین سؤالات مربوط به كاربرد مشتق (مثلاً بهینه سازی) از نظر ارزش برابر با آسان ترین سؤال مربوط به آمار در درس دیفرانسیل. لذا این نكته را هم در نحوه مطالعه و هم در هنگام پاسخ گویی به سؤالات مدنظر خود قرار دهید.

برای دیدن بودجه بندی رشته های مختلف کلیک کنید :

بودجه بندی کنکور ریاضی 99

بودجه بندی کنکور تجربی 99

بودجه بندی کنکور انسانی 99

بودجه بندی کنکور هنر 99

بودجه بندی کنکور زبان 99

 

منبع :

https://p30konkor.com/%d8%a8%d9%88%d8%af%d8%ac%d9%87-%d8%a8%d9%86%d8%af%db%8c-%da%a9%d9%86%da%a9%d9%88%d8%b1-99-%d8%aa%d8%ac%d8%b1%d8%a8%db%8c-%d8%b1%db%8c%d8%a7%d8%b6%db%8c-%d8%a7%d9%86%d8%b3%d8%a7%d9%86%db%8c/

دانشجوی کنکوریکنکور,بودجه بندی کنکور 99,کنکور 99,...
ما را در سایت دانشجوی کنکوری دنبال می کنید

نویسنده : کنکوریها بازدید : 691 تاريخ : يکشنبه 19 خرداد 1398 ساعت: 19:39

کاتالوگ چیست؟

کاتالوگ برای موارد مختلفی استفاده می شود. گاهی یک کاتالوگ لایه باز می تواند تبلیغات یک محصول بوده و گاهی کارکرد و جزئیات یک محصول را به مشتری معرفی می کند. کاتالوگ ها در چند برگ چاپ می شوند که حداقل آن دو برگ می باشد و حداکثری برای آن ها تعریف نشده است.

اگر شما صاحب شرکت پخش یا کارخانه ای هستید که محصولات متنوع و با جزئیات زیاد دارد، طراحی و چاپ کاتالوگ می تواند مشتریان بیشتری را با محصولات شما آشنا کند. اگر تصمیم دارید تا کاتالوگی برای محصولات خود چاپ کنید، در گام اول نیاز دارید تا طرح اولیه را برای معرفی محصولات طراحی کنید. در صورتی که قصد دارید طرح حرفه ای و در عین حال با قیمت پایین داشته باشید، پیشنهاد می کنیم از طرح لایه باز کاتالوگ استفاده نمایید.

 

طرح کاتالوگ لایه باز

طراحان حرفه ای فایل هایی را در موضوعات مختلف آماده کرده و به صورت لایه باز ارائه می دهند. طرح لایه باز کاتالوگ نیز فایلی کاملا آماده و قابل ویرایش است که پایه و گرافیک آن به بهترین شکل ممکن آماده شده است و شما به عنوان صاحب کسب و کار فقط باید فایل را تهیه کرده و اطلاعات محصول خود را در آن وارد نمایید.

شما بروشوری را سفارش می دهید و امکان دارد  قسمت هایی از این بروشور نیاز شما را برآورده سازد ولی بعضی از قسمت های آن مطابق میل شما  نباشد ، در این صورت شما چاره ای ندارید که طرح را قبول کنید اما در سایت ایزی دیزاین این امکان وجود دارد که فایل به صورت لایه باز به شما تحویل داده می شود و  شما می توانید بروشور را مطابق سلیقه خودتان تغییر دهید .

سایت ایزی دیزاین یکی از بهترین و موفق ترین مرجع ها برای بروشور لایه باز می باشد  . دراین سایت انواع مختلفی بروشور با توجه به تمام سلیقه ها وجود دارد .

فایل بروشور لایه باز

شاید کار شما در حوزه تبلیغات باشد و شما روزانه تعداد زیادی سفارش بروشور لایه باز داشته باشید در این صورت می توانید با مراجعه به سایت ایزی دیزاین یک نمونه از صدها طرح بروشوری که در سایت است انتخاب کنید و آن را مطابق با خواسته مشتری خود تغییر دهید.

شما با این کار می توانید به صورت حرفه ای در وقتتان صرفه جویی کنید و کار با کیفیت بالا تحویل مشتری بدهید .

فایل سربرگ لایه باز

شما دو راه برای طراحی سربرگ لایه باز دارید یا می توانید از طریق شرکت هایی که در این زمینه فعالیت دارند درخواست کنید که در بیشتر مواقع شرکتی که سربرگ را طراحی کرده است فایل را به صورت لایه باز به مشتری نمی دهند . روش بعدی از طریق سایت داخلی و خارجی است ، البته سایت های خارجی مشکلاتی برای ایرانیان دارد ، با توجه به تحریم  خرید از اکثر سایت های خارجی غیر ممکن است و اگر امکان خرید باشد قیمت های بسیار بالای دارد و به صرفه نمی باشد .

مشکل اساسی بیشتر سایت های داخلی برای طرح سربرگ این است که کیفیت بسیار پایینی دارند و اکثرا تکراری هستند . سایت ایزی دیزاین یک سایت داخلی است که شما می توانید با حداقل هزینه بالاترین کیفیت و تنوع سربرگ لایه باز را خریداری کنید . اکثر طرح ها در این سایت به صورت رایگان می باشد و بعضی از طرح ها با قیمت بسیار ناچیزی در اختیار شما قرار گرفته است .

از ویژگی های سایت ایزی دیزاین می توان به امنیت بالایی که دارد اشاره کرد و به شما اطمینان می دهد که از پایه های سرویسی  با امنیت بالا برخوردار می باشد . همچنین  این سایت به روز ترین سربرگ های لایه باز را زیر نظر طراحان بسیار با تجربه و تحصیل کرده در اختیار کاربران خود قرار داده است و نمونه هایی دارد که مشابه آن را در سایت های دیگر نمی بینید  .

سایت های زیادی وجود دارد برای دانلود به صورت رایگان اما اکثرا از کیفیت پایینی برخوردارند و بیشتر برای افراد تازه کار مناسب هستند و اگر با کیفیت باشد هزینه های بسیار بالایی دارد مثلا یک آگهی ساده در سایت های خارجی حدود 120 هزار تومان می شود . شما می توانید با دانلود رایگان  سربرگ لایه باز از سایت ایزی دیزاین علاوه بر رایگان بودن طرح های با کیفیت  رایگان از آموزش های لازم  برای استفاده از این لایه ها درون سایت استفاده کنید .

دانشجوی کنکوری...
ما را در سایت دانشجوی کنکوری دنبال می کنید

نویسنده : کنکوریها بازدید : 772 تاريخ : چهارشنبه 15 خرداد 1398 ساعت: 21:03

ازآنجائیکه حجم دروس اعم از عمومی و تخصصی در رشته های ریاضی، تجربی و انسانی حجیم بوده و نکات بسیار زیادی در آنها نهفته است، از این رو خواندن تمامی دروس در عمل امکان پذیر نیست.به نقل از پی سی کنکور در این مدت زمان کوتاه تا برگزاری کنکور سراسری باید به بهترین منابع کمک درسی کنکور مراجعه کنید. حتی دانش آموزانی که از سال قبل برنامه ریزی داشته و تمام دروس را مطالعه کرده اند با گذشت چندین ماه ممکن است برخی مطالب را فراموش نمایند و این طبیعی است. بهترین منابع کنکور 99 گزینه مناسبی برای داوطلبان بشمار می رود، بطوریکه می توانند در این مدت زمان کوتاه کلیه دروس را مرور نموده و اشکالات خود را برطرف نمایند .هم چنین می توانید از بودجه بندی کنکور 99 نیز دیدن کنید.

بهترین منابع کنکور 99 نظام قدیم

 

ملاک معرفی بهترین کتاب های کمک آموزشی کنکور 99

منابعی که در ادامه مشاهده می کنید کاملا پیشنهادی می باشد و معیاری قرارگیری کتاب ها نیز استقبال دانش آموزان از این کتاب ها و سابقه دبیران صاحب قلم بوده که برای دانش آموزان و داوطلبان کنکوری نظام قدیم در گذشته کتاب های خوبی تالیف کرده اند .هم چنین ممکن است منبع مدنظر شما در این لیست نباشد که دلیل بر بد بودن آن نیست و به طور کلی خط فکری اکثر کتاب های کمک درسی یکسان است و تنها در شیوه بیان و تدریس برخی از مباحث متفاوت می باشد ،پس باید در هر صورت به این نکته توجه داشت که هر داوطلب باید از منابع موجود بهترین استفاده را ببرد.

 

لیست کتاب های کمک درسی رشته های مختلف :

بهترین منابع کنکور 99 تجربی

بهترین منابع کنکور 99 ریاضی

بهترین منابع کنکور 99 انسانی

 

منبع :

https://p30konkor.com/%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D9%85%D9%86%D8%A7%D8%A8%D8%B9-%DA%A9%D9%86%DA%A9%D9%88%D8%B1-99-%D8%AA%D8%AC%D8%B1%D8%A8%DB%8C-%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D8%B6%DB%8C-%D8%A7%D9%86%D8%B3%D8%A7%D9%86%DB%8C/

 

دانشجوی کنکوریمنابع کنکور 99,کنکور 99 تجربی,...
ما را در سایت دانشجوی کنکوری دنبال می کنید

نویسنده : کنکوریها بازدید : 675 تاريخ : يکشنبه 12 خرداد 1398 ساعت: 20:30